Перший тиждень

Фізика

Читати § 35. Виконати і записати в зошит № 35 (2,3,4).


Хімія

Повторити табличку на ст. 141. Повторити § 28. Виконати в зошит, письмово № 3, 4 ст. 148.


Інформатика

Опрацюйте §6.4, §6.5. Пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua, код доступу 218627, введіть своє прізвище, ім’я та виконуйте завдання.

Перейдіть за посиланням, натисніть «Увійти як гість» та опрацьовуйте запропонований матеріал. itknyga1.co.ua/mod/scorm/player.php?a=138&currentorg=&scoid=288&sesskey=3CUGi6RSY4&display=popup&mode=normal

https://www.youtube.com/watch?v=xTzSQqhnDzs

https://www.youtube.com/watch?v=9OMaenu7JZU


Географія

Опрацюйте §46


Біологія

Опрацюйте §45, §46


Українська література

Прочитати в підручнику ст.210-216; письмово дати відповіді на запитання 2 (підручник ст.216), 4, 5(ст.217).


Українська мова

Контрольна робота з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами, словосполученнями, реченнями»

1.Укажіть речення, у якому є поширене звертання. а) Гей, лети ж ти, наша радість, співом голосним. б) О, які рясні навесні сади. в) Гей, народе!Будеш жити!. г) Ах, як усього багато: неба, сонця, зелені.

2.Яку синтаксичну роль відіграє звертання? а) підмет; б) не виступає членом речення: в) обставина способу дії; г) непрямий додаток.

3.Виділіть речення з непоширеним звертанням.

а) Живи, Україно, живи для краси, для сили , для правди.

б) Україно моя, Україно, я для тебе на світі живу!

в) Глянь оком щирим, О Божий Сину,на нашу землю, на Україну.

г) З-за моря припливла сюди, кохана чарівнице?

4.З’ясуйте, у якому реченні звертання виражене субстантивованим прикметником.

а) Скажи мені, мій братику, королевий цвіте!

б) Спи ж ти, малесенький , пізній бо час.

в) Діду, серце, голубчику, заграй яку –небудь.

г) Місяченьку!Наш голубчику!Ходи до нас вечеряти.

5.Вкажіть речення , у якому після вигуку слід поставити кому.

а)О люди! Люди небораки!Нащо здалися вам пани?

б)Ой жалю, мій жалю,гіркий непомалу!

в)Ой ви сльози, Дрібні сльози!Ви змиєте горе!

г)Ох пісне, чому, як той птах не летиш?

6.Укажіть речення , у якому допущено пунктуаційну помилку.

а) Ні я хочу крізь сльози сміятись.

б)Рятуйте мене, люди, без мене і для вас життя не буде.

в)Може і цей замріяний степ тільки марево.

г)Моя Вітчизно дорога, яка в тебе горить жага?

7..За поданими ситуаціями складіть і запишіть речення зі звертаннями так, щоб звертання були поширеними і непоширеними, стояли на початку , в середні і в кінці речення.

Запросіть подругу ( товариша) до себе в гості.

Висловіть подяку мамі за подарунок.

Запитайте хлопчика, куди він біжить.

8.Спишіть речення, вводячи в них вставні слова.

Яблука, груші, сливи були смачними.

Вранці ми зібралися біля школи.

Ми любимо поезію Василь Симоненка

9.Напишіть діалог (7-8 реплік) « Цікава екскурсія». Використайте звертання , вставні слова.

Варіант 2

1.Поширеним є звертання у реченні:

а)Моя Вітчизно дорога, яка в тобі горить снага.

б)Україно! Слався нивами, слався рідними людьми.

в)Вийся, жайворонку, вийся над полями.

г)Сій, сіяче, в людські груди правди вічної зерно.

2.Позначте речення, у якому є вставне слово.

а)Вставай, сонце! Слався, дух творчості людської.

б)Відчиняли люди широко ворота ,поливали на щастя дорогу.

в)Увечері , бувало , сидимо.

г)Безперечно осика відіграє важливу роль у медицині.

3. Виділіть речення з непоширеним звертанням.

а) Гетьмани, гетьмани, якби-то ви встали.

б) Плач же , серце моє, плачте, очі, поки не заснули.

в) Кобзарю рідний, знаєш, нелегка епоха оцей двадцятий вік.

г) Запалай ,мій вогнику крилатий, полум’ям привітним .

4.Фразеологізмом є вставна конструкція в реченні.

а) Скачи, Данило, хоч тобі не мило.

б) Хапай, Петре, поки тепле.

в) Тепер само собі стоїть деревце молодесеньке, сміється, шелестить(раденьке, що дурненьке).

г) Хоч нічого не виходить, а ти , Марку грай.

5.Укажіть речення , у яких допущено пунктуаційну помилку.

а) Отже, що тут багато говорити й сперечатися.

б) Ви ,звичайно, знаєте мою сестру.

в) Відступати нам по-перше пізно а по –друге немає підстав.

г) Кажуть , юність нерозсудлива.

6.Виділіть речення, у якому вставне слово виражає емоції мовця.

а) До речі, я, звичайно, де в чому згоден з вами.

б) Я вже тоді, повірте, усе це обміркував.

в) Може, ще раз сонце правди хоч крізь сон побачу.

г) Швидко ми розстались з вами, на жаль, інша путь вела мене у даль.

7.За поданими ситуаціями складіть і запишіть речення зі звертаннями так, щоб звертання були поширеними і непоширеними.

Подякуйте вчителю за цікаву розповідь.

Запитайте в бібліотекаря про тлумачні словники.

Запросіть у гості свого дідуся з бабусею.

8. Спишіть речення, вводячи в них вставні слова з указаним значенням.

Мистецтво збагачує духовно (упевненість).

Погода упродовж тижня буде морозною ( вказівка на джерело повідомлення).

Матеріал параграфа є складним ( активізація уваги).

9.Напишіть діалог (7-8 реплік) «Неймовірна пригода», використовуючи звертання і вставні слова


Зарубіжна література

Опрацювати у підручнику ст. 230-233, виписати визначення бароко.


Англійська мова

1. Вивчити нову лексику с.142.

2. Перекласти текст впр.3 с.143.

3. Вставити слова впр.5 с.144 (письмово).

4. Перекласти текст впр.1 с. 145.


Історія України

Письмово (окрім завдань 1, 5, 7, 9, які виконуються усно) виконати практичне заняття №4 (ст. 193, §29)


Всесвітня історія

Виконати завдання на сторінці 158. Завдання 4, 6 та 11 не виконувати!


Алгебра

Опрацювати §3п.20; виконати усно № 680, 682, 684, розв’язати письмово № 686, 688, 690, 697(1-4).


Геометрія

Вивчити таблицю значень тригонометричних функцій для кутів 30˚, 45˚, 60˚; опрацювати §4п.19, розв’язати письмово №646, 647, 652. Виконати контрольну роботу.


Креслення

Опрацювати теми:

1)Проеціювання циліндра, конуса і кулі.

2)Проекції групи геометричних тіл.


Німецька мова

На основі тексту на с. 147 виконати впр. 5 (письмово). Наприклад : 1 - С, 2 - ...


Мистецтво

Параграф 26 читати. Скласти розповідь або написати міні-твір про розвиток мистецтва від бароко до класицизму.


Християнська етика

Тема "Не свідчіть неправдиво про ближнього твого"


Основи здоров'я

Параграф 21-22 читати .Дати відповіді на запитання (письмово).


Другий тиждень

Фізика

Виконати тестові завдання перейшовши за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=546350 .

Читати § 36. Виконати і записати в зошит № 36 (3).


Хімія

Читати § 29. Виконати в зошит, письмово № 3 ст. 155 (два варіанти).


Інформатика

Опрацюйте §6.6, §6.7. Складіть опорний конспект.

Пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua, код доступу 401277, введіть своє прізвище, ім’я та виконуйте завдання.

Перейдіть за посиланням, натисніть «Увійти як гість» та опрацьовуйте запропонований матеріал. itknyga1.co.ua/mod/scorm/player.php?a=149&currentorg=&scoid=310&sesskey=mKVcMLE8Gp&display=popup&mode=normal


Зарубіжна література

Виконати тестові завдання з теми "Література Відродження".


Англійська мова

1. Вивчити нову лексику впр.1 с.147.

2. Перекласти текст впр.3 с.148.

3. Впр.7 с.149: читати виразно колядку або заспівати. Див. відео https://www.youtube.com/watch?v=v7s2VjwQSMw

4. Вивчити лексику впр.1 с. 150.

5. Знайти слова впр.2 с.150 (письмово).


Історія України

Прочитати параграф 30, 31. Відповісти в зошиті на питання:

1. Які події Північної війни вплинули на зміну курсу зовнішньої політики Івана Мазепи?


Всесвітня історія

Прочитати параграф 22. Напишіть в зошит про причини та наслідки Люблінської унії. По пунктам розпишіть зовнішню і внутрішню політику Івана ІV Грозного.


Алгебра

Розв’язати №117, 119, 120(1,3), 137, 138, 148 зі збірника задач А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський.


Геометрія

Виконати №643, 649, 662; Опрацювати §4п.20, виконати №666, 669.


Креслення

Опрацювати тему «Аналіз геометричної форми предмета».


Географія

Опрацювати параграф 47.


Біологія

Опрацювати параграф 47.


Українська мова

Опрацювати параграф 34 «Поняття про відокремлення. Відокремлені означення» . Вправа 396 (усно); 399, 400 і 402 – письмово .

https://www.youtube.com/watch?v=q7E2p0vJoMA

Урок мовленнєвого розвитку. «Інтерв’ю в публіцистичному стилі». Вправа 378 (письмово)


Українська література

Ніна Бічуя.

1.Біографія письменниці (ст. 220-221)

2. Прочитати повість «Шпага Славка Беркути» .

3. Заповнити таблицю

Риси характеру Юлька Риси характеру Славка

4. Написати листа Юлькові від імені Славка Беркути. Спробуйте пояснити, що в поведінці друга в нього викликає неприйняття.


Християнська етика

Обговорити з батьками "Обов'язок виправити заподіяну кривду"


Мистецтво

Параграф 27 читати. Створіть ескіз будівлі в стилі романтизм, яка вас найбільше вразила. (олівцем)


Основи здоров'я

Параграф 23 читати .Дати відповіді на запитання (письмово).


Третій тиждень

Географія

Прочитати параграф 48.


Біологія

Прочитати параграф 48.


Інформатика

Опрацюйте матеріал за посиланнями: https://pidruchnik.in.ua/node/1223,

https://www.youtube.com/watch?time_continue=246&v=MnuZikk0PdY&feature=emb_logo Складіть опорний конспект.

Виконайте вправу: https://learningapps.org/3197646

Пройдіть тестування, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=692357, введіть своє прізвище, ім’я та виконуйте завдання.


Фізика

Повторити § 36. Розібрати і записати в зошит задачу, яка на фото. Виконати і записати в зошит № 36 (5).


Хімія

Виконати тестові завдання перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=954509 .

Читати § 30, 31. Виконати в зошит, письмово № 10 ст. 166.


Англійська мова

1. Перекладати текст впр.4 с.151.

2. Повторити правило утворення теперішнього тривалого часу https://www.youtube.com/watch?v=rvQy8cTLetc

3. Утворити речення за зразком впр.2 с.153 (письмово).


Християнська етика
"Моральні підвалини заповідей щодо пошани ближнього".
Твір - роздум " За все, що маємо, дякуємо Богові"

Зарубіжна література

Опрацювати в підручнику ст. 233-244, виписати головне в зошит, прочитати комедію "Міщанин-шляхтич" Мольєра.


Всесвітня історія

Прочитати параграф 22.


Історія України

Прочитати параграф 32. Скласти таблицю правління гетьманів періоду «Руїна». В одній колонці писати правобережних гетьманів, а в іншій – лівобережних.


Українська література

Розвиток мовлення. Написати есе про справжню дружбу , чесність, взаємопідтримку і відповідальність, про моральний вибір у житті.

Теми (1 на вибір):

1. «Правда іноді буває болючою» (Н. Бічуя). Чи завжди потрібно казати правду? (За повістю Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»).

2. Чому Славко Беркута і Юлько Ващук не стали справжніми друзями? (За повістю Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»).

3. Чи здатна людина витримати «максимальне навантаження» самотужки, без друзів?

4. (За повістю Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути»).


Українська мова

Опрацювати теоретичний матеріал підручника (ст. 228-229)

Виконати вправи : 406, 407, 408, 409.


Алгебра

Розв’язати №119, 120(1,2,3), 123 зі збірника задач А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський.


Геометрія

Опрацювати §4п.21, розв’язати письмово №671, 697, 701, 705.


Креслення

Опрацювати тему: «Читання та виконання креслення деталі».


Німецька мова

С.153, с.156, впр.2а –вивчити нову лексику. Скласти і записати в зошити діалог на використання нової лексики.


Четвертий тиждень

Всесвітня історія

Написати свою думку щодо діяльності Петра І. Написати, які реформи провів Петро І. Параграф той самий, тобто, 22.


Історія України

Випишіть в зошит П’ЯТЬ гетьманів періоду руїни, які, на вашу думку, були найвизначніші. Коротко опишіть їх діяльність.


Інформатика

Опрацюйте §6.8. Складіть опорний конспект.

Виконайте тест, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=680874


Українська мова

Переглянути відеоурок «Відокремлені прикладки»

https://www.youtube.com/watch?v=-XV0aXvZzxo

Опрацювати в підручнику параграф 35

Вправи: 413 (усно), 414, 415, 417, 420.


Українська література

1. Читати оповідання Володимира Дрозда «Білий кінь Шептало»

2. Контрольна робота.

Творчість М. Коцюбинського, О. Дов­женка, Н. Бічуї

I варіант

Початковий і середній рівні (по 1 балу)

1.Моральний урок дідів з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» для молодих бійців полягав у тому, що

А. вони попалили всі човни й зірвали ворогові переправу

Б. перевернули човни й загинули разом із ворогами

В. зробили засідку й побили багато ворогів

Г. мужньо витримали знущання ворогів і не видали партизанів

2.Кого дідиПлатоніСавкаставили за приклад бійцям, що відступали?

А. Кармалюка Б. Гонту, Залізняка

В. своїх синів Г. самих себе

3.Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

А.поєдинок на шпагах Юльката Славка Б. суд над Славком

В. привід хлопця, який назвався Беркутою, до дитячої кімнати міліції

Г. спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

4.У невинуватість Славка вірили

А. тренер, Лілі Б. Стефко та Юлько

В.класний керівник і директор школи

Г. інспектор дитячої кімнати міліції, Надія Григорівна

5.Остап і Соломія переправилися на плоту в Туреччину через річку…

А. Дніпро Б. Інгулець В. Прут Г. Дністер

6. Що за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною» дістається героям дорогою ціною?

А. Кохання Б. Життя. В. Воля. Г. Гроші.

7. Усі записані персонажі з твору «Ніч перед боєм» у рядку:

А. Іван Дробот, Остап Мандрика, Соломія.

Б. Платон Півторак, Борис Троянда, лейтенант Сокіл.

В. Капітан Колодуб, дід Савка, Іван Котигорошко.

Г. Петро Колодуб, Юлько Ващук, Славко Беркут.

Достатній рівень (2 бали)

8.Порівняйте образи Славка таЮльказ повісті Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути ».

Високий рівень (виконай 1 із завдань.) (3 бали)

9. Виконайте одне із завдань.

А)Висловіть свої судження про необхідність виховання патріотизму. Можливо, воно не потрібне в нашому глобалізованому світі? (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм» та власними спостереженнями)

Б)Чому повість має назву «Дорогою ціною»?

Контрольна робота.

Творчість М. Коцюбинського, О. Дов­женка, Н. Бічуї

ІІ варіант

Початковий і середній рівні (по 1 балу)

1.Молоді бійці з оповідання О. Довженка перед своїм першим боєм запитали в командира Петра Колодуба

А. звідки він бере мужність і сили

Б. що робити, коли ворога набагато більше й він краще озброєний

В. чому не можна відступати

Г. що робити при пораненні

2.Дід Платон з оповідання О. Довженка «Ніч перед боєм» лаяв відступаючих наших бійців

А. за невміння користуватися зброєю, влучно стріляти

Б. за невміння маскуватися, рити окопи

В. за боягузтво, невміння та небажання захищати рідну землю

Г. за те, що забувають писати листи своїм рідним

3.Кульмінацією у творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» є

А. поєдинок на шпагахЮльката Славка

Б. суд над Славком

В. привід хлопця, який назвавсяБеркутою, до дитячої кімнати міліції

Г. спізнення Славка на театральну виставу до Лілі

4.Юлько Ващук,герой твору Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути», розчарувався у своєму батькові через те, що

А. той збирався до міліції заявляти на Славка за поранення

Б. той скористався чужою працею, видавши її за свою

В. батько часто сварився з мамоюЮлька

Г. не підтримував його захоплення музикою, малюванням

5.Остап і Соломія переправилися на плоту в Туреччину через річку…

А. Дніпро Б. Інгулець В. Прут Г. Дністер

6. Що за повістю М. Коцюбинського «Дорогою ціною» дістається героям дорогою ціною?

А. Кохання Б. Життя. В. Воля. Г. Гроші.

7. Усі записані персонажі з твору «Ніч перед боєм» у рядку:

А. Іван Дробот, Остап Мандрика, Соломія.

Б. Платон Півторак, Борис Троянда, лейтенант Сокіл.

В. Капітан Колодуб, дід Савка, Іван Котигорошко.

Г. Петро Колодуб, Юлько Ващук, Славко Беркут.

Достатній рівень (2 бали)

8.Порівняйте образи дідаПлатонай дідаСавкиз образом капітана Колодуба (за оповіданням О. Довженка «Ніч перед боєм»).

Високий рівень (4 бали)

9.Виконайте одне із завдань.

А)Висловіть своє судження про важливість моральних чеснот у житті людини, дружби та підтримки батьків (за твором Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» та власними спостереженнями).

Б)Пригадайте епізод визволення Остапа і смерть Соломії. Чому автор так закінчує історію закоханих, а не робить фінал щасливим?


Фізика

Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=262629


Хімія

Читати § 32. Виконати в зошит, письмово № 5 ст. 171.


Зарубіжна література

Схарактеризуйте образ пана Журдена з комедії "Міщанин-шляхтич" Мольєра (письмово в зошити)


Англійська мова

· Вивчити лексику впр.3 с.159. Перекладати: впр.4 с.160, впр.2 с. 161

· Письмово: впр. 1с. 161, впр.2 с. 164 (level 1), впр. 1 с. 164 (level 2)


Мистецтво

Параграф 28 читати.
Намалюйте марину (морський пейзаж) у романтичному стилі.


Основи здоров'я

Параграф 24 читати.


Географія

Повторити параграф 48, виконати практичну роботу 10.


Біологія

Опрацювати параграф 49.


Алгебра

Виконати контрольну роботу;

Опрацювати пункт 21, виконати №726(1-3), 728(1-4).


Геометрія

Опрацювати пункт 22, розв’язати письмово №721, 722, 725, 728.


Креслення

Опрацювати тему : «Нанесення розмірів з урахуванням форми предмета».


Німецька мова

С.153, с.156, впр.2а –вивчити нову лексику. Скласти і записати в зошити діалог на використання нової лексики.


П'ятий тиждень

Історія України

Прочитати параграф 33-35. Написати в зошиті про правління Данила Апостола, написати кілька причин, чому, на вашу думку, Катерина ІІ ліквідувала гетьманщину.


Всесвітня історія

Переглянути відео урок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=7566_XDw9R0&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=21

Прочитати параграф 23-24.


Інформатика

Створіть проєкт з сайту https://sites.google.com/site/ngginform/8-klas/vidobrazenna-risunkiv-iz-zovnisnih-fajliv

Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=640774


Фізика

Читати § 37. Переписати формули в зошит. Виконати № 37 (2, 3).


Хімія

Читати § 33. Виконати тести перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=871309


Українська мова

ТЕМА: Відокремлені обставини

1. Опрацюйте параграф 36

2. Виконайте вправи 424, 427, 431

ТЕМА: Відокремлені додатки.

1. Опрацюйте параграф 37

2. Виконайте вправи 440, 441, 444.


Українська література

1. Опрацювати біографію Ю. Винничука в підручнику ст. 254 – 257

2. Прочитати повість-казку «Місце для дракона»

3. Дайте відповіді на запитання ст. 270 (усно), ст. 276 (запитання 1 письмово)


Алгебра

1) опрацювати пункт 21, виконати письмово вправи 726(1-3), 728(1-4), 730(1-4); 2) Опрацювати пункт 22, виконати письмово вправи 751(1-3), 753(1,3), 757(1).


Геометрія

1) опрацювати пункт 23 (площа трапеції);

2)виконати письмово задачі 773, 775, 778, 784.


Креслення

Опрацювати теми: 1) Нанесення розмірів з урахуванням форм предмета; 2) Конструювання.


Зарубіжна література

ПЧ (позакласне читання). Прочитати П'єр-Огюстер Карон де Бомарше "Севільський цирульник".


Християнська етика
Тема "Заповідь любові. Любов до ближнього"
Ближнім є той, хто творив милосердя.

Географія

Опрацювати параграф 49, почати практичну роботу 11.


Біологія

Опрацювати параграф 50.


Основи здоров’я

Параграф 25 читати. Дати відповіді на запитання письмово.


Образотворче мистецтво

Параграф 29 читати.


Англійська мова

· Впр.1 с.166, впр.3 с. 167 (вивчити)

· Впр.2 с. 166-167. Опрацювати правило с. 168. Впр.4 с. 169 (письмово)


Шостий тиждень

Інформатика

Опрацюйте матеріал за даним посиланням: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=BFE669A0ADEF7F28!3964&ithint=file%2cpptx&authkey=!ALvt3A1cFRCIPrI

Підручник ст. 272. Рубрика «Виконайте завдання» №2, №3.


Зарубіжна література

Опрацювати в підручнику ст. 260- 262, прочитати Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц"


Українська мова

Тема: Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень в художньому стилі з використанням відокремлених членів речення

1. Вправа 320 (усно)

За поданим у вправі 321 орієнтовним планом складіть і запишіть твір-опис «Ця вулиця веде до школи нас» у художньому стилі.



Алгебра

Розглянути приклади ст.177-179 (метод заміни змінної) , виконати рівняння 1, 5 на ст.180.


Геометрія

Виконати тестові завдання 1-6 ст.168.


Креслення

Опрацювати тему «Креслення деталі зі зміною просторового положення».


Фізика

Читати § 38. Переписати формули в зошит. Виконати № 38 (1, 3).


Хімія

Повторити § 33. Написати рівняння реакції № 1-10 на ст. 180 в зошит.


Історія України

Прочитати параграф 35. Зробіть та запишіть обґрунтовані висновки про втрати та здобутки українців від російсько-турецької війни.


Всесвітня історія

Завантажити та пройти тестування. Прочитати параграф 25.


Географія

Опрацювати §50, 51; Закінчити практичну роботу 11.


Біологія

Опрацювати §51.


Українська література

Пригадати зміст повісті Ю. Винничука «Місце для дракона»

Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/yuriy-vinnichuk-misce-dlya-drakona-6822.html


Англійська мова

· Впр. 4 с. 172.· Впр. 2 с. 173.· Написати свій розклад уроків на тиждень англійською


Німецька мова

Виконати впр. 2 на с. 178 (правильно поєднати слова із картинками і записати в зошит). Прочитайте тексти на с. 179 і визначити, якому тексту який заголовок відповідає, а у зошити записати схематично: 2 - С...


Основи здоров’я

Параграф 26 читати. Дати відповіді на запитання письмово.


Мистецтво

Параграф 30 читати. Напишіть міні-твір на тему "Мої враження від архітектури та пластики реалізму»


Сьомий тиждень

Основи здоров’я

Параграф 27 читати.


Мистецтво

Параграф 30 читати.


Християнська етика

Тема «Ісус Христос – учитель та виконавець Заповіді любові» (Мф.10:38)


Інформатика

Підручник ст. 272. Рубрика «Виконайте завдання» №4, №5.


Фізика

Читати § 39. Переписати формули в зошит. Виконати № 39 (2).


Хімія

Читати § 34.


Зарубіжна література

Виконати тестові завдання.


Історія України

Прочитати параграф 36-37. Пройти тестування за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=863668


Всесвітня історія

Прочитати параграф 26.


Алгебра

Опрацювати пункт 23, розв’язати задачі 777, 784, виконати самостійну роботу.


Геометрія

Виконати контрольну роботу.


Креслення

Опрацювати тему «Ескізи. Порядок виконання ескізів».


Географія

Опрацювати §52; Повторити параграф 50. Практична робота 12.


Біологія

Опрацювати §53-54.


Українська мова

1. Перегляньте відео; https://www.youtube.com/watch?v=fJYhMXCjrhI 2. Опрацюйте параграф 38 3. Виконайте вправу 449 (ст. 249) 4. Пройдіть тест: https://naurok.com.ua/test/start/139023https://naurok.com.ua/test/start/139023


Українська література

ТЕМА: Валентин Чемерес «Вітька+ Галька, або повість про перше кохання» - гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання. Прочитати повість: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3124

Виконати тест: https://naurok.com.ua/test/valentin-chemeris-vitka-galya-abo-povist-pro-pershe-kohannya-71842.html


Англійська мова

· Впр. 3 с. 175-176

· Впр.5 с. 178
· Впр. 5 с. 180

Восьмий тиждень

Інформатика

Опрацюйте §8.2. Виберіть тему проєкту та складіть план його реалізації.


Християнська етика

Тема «Основа любові Ісуса Христа – жалість до людей». Любов, як і віра, – дар Божий.


Фізика

Читати § 40.


Хімія

Виконати тести перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=894123


Алгебра

Виконати письмово вправи 779, 786, 794, 799.


Геометрія

Розв’язати письмово задачі 806, 813, 834, 836, 845.


Креслення

Опрацювати тему «Креслення деталі за ескізом».


Українська мова

Контрольна робота. Речення з відокремленими членами речення https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=683898


Українська література

Контрольна робота. Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=548113


Зарубіжна література

Прочитати Р. Бах "Чайка Джонатан Лівінгстон"


Географія

Опрацювати §53-54.


Біологія

Опрацювати §55-56.


Всесвітня історія
Прочитати параграф 26 - 27, пройти тестування. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=911657
Історія України
Прочитати параграф 38.
Мистецтво

Параграф 31 читати.


Основи здоров'я

Параграф 28 читати. Дати відповіді на запитання письмово.


Англійська мова

· Опрацювати правило с. 181

· Впр. 1-2 с. 181


Дев'ятий тиждень

Мистецтво

Параграф 32-33 читати. Створіть живописні композиції в стилях романтизму та реалізм.


Інформатика

Створюйте проєкт на обрану тему.


Фізика

Читати § 41. Опрацювати ст. 197-199.


Хімія

Виконати тести перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=691542


Зарубіжна література

Виписати ознаки притчі у творі "Чайка Джонатан Лівінгстон" Р. Баха, виконати тестові завдання.


Алгебра

Виконати контрольну роботу.


Геометрія

Виконати задачі 838, 857, 858.


Історії України

Прочитати параграф 38-39 та пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=497182


Всесвітня історія

Прочитати параграф 28 та пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=618466


Біологія

Опрацювати параграфи 57,58; виконати завдання на ст.267


Географія

Опрацювати параграфи 55;56


Німецька мова

https://naurok.com.ua/test/homework/1727682

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=270386


Англійська мова

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4239948


Десятий тиждень

Інформатика

Створіть проєкт та надішліть на електронну скриньку: prypjat@i.ua


Мистецтво

Параграф 34. Дати відповіді на запитання “першої зупинки – архітектури” сторінка 271-272.


Географія

Опрацювати параграф 57.


Біологія

Оопрацювати параграфи 59,60.


Зарубіжна література

Узагальнення навчального матеріалу, контрольний тест.


Алгебра

Прочитати ст.192-193, виконати вправи 816, 834, 850.


Геометрія

Виконати самостійну роботу.


Фізика

Виконати тести перейшовши за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=750361


Хімія

Повторити розділ «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома», «Хімічний зв'язок і будова речовини».


Англійська мова

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3985402


Одинадцятий тиждень

Інформатика

Повторіть тему «Створення та публікація веб-ресурсів» в підручнику. Пройдіть підсумковий тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=626348


Географія

Опрацювати параграф 58.


Біологія

Опрацювати параграфи 61-62.


Фізика

Повторити параграф 42.


Хімія

Повторити параграфи 11-14.


Українська мова

Підручник ст. 261, вправа 479


Українська література

Тема: Позакласне читання. «Як я руйнувала імперію» – повість для підлітків Зірки Мензатюк https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3126148


Англійська мова

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9355963


Кiлькiсть переглядiв: 875

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.